Zoek je een dagbesteding? Dan ben je bij BioSoepi.nl aan het juiste adres!

Ieder mens vindt het prettig om ergens bij te horen, gezien te worden en ergens trots op te zijn. Dit is niet voor iedereen vanzelfsprekend. BioSoepi in Nieuw-Vennep, een project van stichting Philia, geeft talenten met een beperking een plek in de maatschappij. Samen maken we de lekkerste soep van de Haarlemmermeer.

Wil jij ons gezellige team komen versterken? Bel dan met Virginia van BioSoepi op 0252 865 202.

Werken bij BioSoepi

Als je bij BioSoepi wilt werken, krijg je de kans om te (leren) werken in een professioneel horecabedrijf. Op dit moment kun je alleen aan de slag in de bediening en keuken. Je wordt hierbij begeleid door vrijwilligers, maar natuurlijk ook door je collega’s. Met de kennis en de vaardigheden die je leert kun je wellicht doorstromen naar een (betaalde) baan in de horeca of voedselbereiding. Werkdagen zijn donderdag en vrijdag.

Wat verwachten wij van jou?

• Je vindt het leuk om in de horeca te werken
  • Je bent gemotiveerd
  • Je bent gastvrij en vindt het leuk om het de gasten naar hun zin te maken
  • Je bent betrouwbaar en komt je afspraken na
  • Je bent bereid om ook eens op zaterdag en/of op koopavonden te werken

Werkzaamheden

• Helpen met het bereiden van de gerechten en dranken
  • Ontvangen van onze gasten
  • Helpen in de bediening
  • Inpakken van afhaalbestellingen
  • En natuurlijk zorgen voor de nodige gezelligheid

Wij bieden

Naast de persoonlijke doelstellingen, hebben wij een aantal kernwaarden waar we als BioSoepi voor staan en elke dag met veel plezier hard aan werken:

– Een gezellige, veilige werkplek waar iedereen zich thuis kan voelen.
– Een nuttige dagbesteding voor iedere medewerker waarin jouw kwaliteiten optimaal tot zijn recht komen
– Begeleiding en ondersteuning die aansluit bij wat jij nodig hebt

Meer informatie

Wil jij graag werken en/of werkervaring opdoen in de horeca. Wil jij werken in de keuken en/of in de bediening? Wil je graag afwisseling en de horeca werkzaamheden combineren met het ontmoeten van nieuwe mensen, meld je dan aan! Spreekt dit alles je aan, wil je bij ons komen werken of wil je meer informatie? Bel met Vincent van Munster op 06 144 709 77.

Meer weten?

Bel met Stichting Philia op 0252 865 616.

BioSoepi, de gezonde verbinding!