Word Vrijwilliger of Stagiaire

Stichting Philia is als organisatie regelmatig op zoek naar nieuwe goede vrijwilligers en stagiaires die zich voor onze Stichting en achterban willen inzetten. Gelukkig zijn er steeds mensen bereid zich in te zetten. Maar er is ook altijd ruimte voor nieuwe vrijwilligers en stagiaires. Heb jij een paar uurtjes over? Zoek je een uidagende stage? Meld je dan aan en kom het gezellige team versterken.

Vrijwilliger worden van mensen met een beperking, vraagt om een zorgvuldige screening. Wij hebben daarom besloten extra maatregelen te treffen. In het aanstellingsbeleid en Gedragsregels en gedragscode kan je lezen welke maatregelen wij treffen om onze leden te beschermen.

Nieuw: Vrijwilligers gezocht voor lunchroom BioSoepi

Bij lunchroom BioSoepi, een project van stichting Philia, werken TALENTEN met een beperking in de voorbereiding, keuken en de bediening. Onze sappen, smoothies en soepen worden vers bereid van het lekkerste groente en fruit. We gebruiken veel biologische producten (ook uit de eigen volkstuin), hebben oog voor lokale producten en letten goed op de seizoenen. Ben jij degene die dienstverlenend is ingesteld en van koken en bakken houdt? Dan zijn wij op zoek naar jou. Lees meer >>

Op dit moment hebben wij de volgende vacatures:

Stichting Philia is daarnaast altijd op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die het leuk vinden om:

• deel te nemen aan de kerngroep (die activiteiten voor lotgenoten organiseert en nieuwe initiatieven ontwikkelt en vorm geeft);
  • voorlichting te geven;
  • administratieve taken te doen;
  • een wervings- of inzamelingsactie te organiseren;

WAT VRAGEN WE?

• Je bent gemotiveerd, enthousiast en respectvol.
  • Je kunt contact maken met de deelnemers.
  • Je kunt in groepsverband functioneren.
  • Je kunt je conformeren aan afspraken.

WAT BIEDEN WIJ:

Een leuke dag en/of avond en glimlachende en dankbare deelnemers.

Ben jij geïnteresseerd in deze functie?

Stuur dan je CV en motivatie naar info@stichtingphilia. Voor meer informatie kun je direct contact opnemen met Vincent van Munster op telefoonnummer: 0252 865 616.

Word vriend van Stichting Philia