STAGE OF AFSTUDEEROPDRACHT - App ontwikkelaar met passie!

Zet jij graag je tanden in een uitdagend project? Wil jij helpen mensen met een beperking met elkaar in contact te brengen via jouw APP(s)? Neem dan snel contact met ons op.
We hebben leuke uitdagende projecten. Momenteel ligt er een mogelijkheid voor het ontwikkelen van een App voor zowel voor IOS als Android. Je komt te werken in een jong team in het centrum van Hoofddorp. Er is goede begeleiding aanwezig en vanuit jouw expertise en vakgebied ondersteun je onze stichting en bij het realiseren van een ambitieus en innovatief project omtrent app ontwikkeling. Je denkt en werkt mee aan het project en krijgt daarnaast veel ruimte om ook daadwerkelijk apps te ontwikkelen.

Wie ben jij?
Wij zoeken mensen met passie en drive. Jij bent bezig met een HBO of universitaire ICT opleiding en hebt een passie voor het ontwikkelen van apps. Je bent een talentvolle ontwikkelaar, gedreven en leergierig en wilt graag mensen verbinden. Je bent bereid om met ons die extra stap te zetten om mee te bouwen aan de stichting van morgen.

Gevraagde competenties

• HBO of WO denkniveau
• Passie en drive
• Can do-mentaliteit

Wie zijn wij?
Stichting Philia (het oud-Griekse woord voor ‘vriendschap’), o. a. bekend geworden door TV programma’s als The Undateables en SynDROOM, is een non-profit organisatie in Hoofddorp die via projecten en inzet van vrijwilligers er alles aan doet aan om zoveel mogelijk mensen uit de eenzaamheid te halen. Wij bouwen aan een innovatieve stichting en ons streven is de meest innovatieve stichting te worden. Werken bij Philia betekent: nog beter worden in wat je doet en mensen met elkaar verbinden.

Wat bieden wij je?
Stage lopen bij Stichting Philia betekent werken met mensen met passie. Een dynamische omgeving met gepassioneerde collega’s met een can do-mentaliteit. Een uitgelezen kans om jouw talent in de praktijk te bewijzen, mee te bouwen aan de stichting van morgen en de eenzaamheid bestrijden. Je ontvangt een marktconforme stagevergoeding.

Solliciteren of meer weten?
Ben je geïnteresseerd? Stuur dan nu je CV en motivatiebrief naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Mensen verbinden zit in ons DNA!

Boekanierlaan 2 | 2132 TA Hoofddorp | T.: 0252 865 616 | W.: www.StichtingPhilia.nl

Tijdens opnames Down voor Dummies op BNN en Ladiesday 2015