Sponsor worden?

Wij, als Stichting Philia zijn voortdurend op zoek naar nieuwe sponsoren en donateurs. Als u de missie van Stichting Philia ondersteunt en daar als bedrijf uitdrukking aan wilt geven, is sponsor van de stichting worden misschien iets voor u. U ondersteunt dan onze activiteiten en diensten voor een bepaalde periode. Meestal voor een jaar, maar andere termijnen zoals een half jaar of drie maanden zijn in overleg ook bespreekbaar.

Voordelen voor uw bedrijf

• Uw bedrijfsnaam of logo op onze sponsor van de website, met een directe link naar uw bedrijf. U vergroot uw naams- of merkbekendheid.
  • Mogelijkheid om de positieve boodschap van Stichting Philia uit te dragen naar medewerkers en relaties via uw eigen communicatiekanalen.
  • De samenwerking met Stichting Philia koppelt uw bedrijf aan een jong imago: innovatief, inspirerend en ambitieus.
  • U toont als bedrijf dat u maatschappelijk betrokken bent.

WORD EEN VRIEND VOOR EEN NIEUWE VRIEND

Een bijzondere manier om onze projecten te steunen is door één van onze leden, wonend in uw eigen regio, persoonlijk te ondersteunen. Dat kan al voor € 50,- per maand. Als dank zullen we u regelmatig op de hoogte van ontwikkelingen van deze persoon. U ziet de persoon van nabij groeien in zijn zelfvertrouwen en zelfbeeld.

Als Stichting Philia zijn we zeer geholpen als uw bedrijf ons werk wil sponsoren of partner wil worden. Wij helpen u graag uw MVO-imago te versterken en denken mee hoe u uw MVO-boodschap effectief kunt communiceren. Graag bespreken we meer voorbeelden van samenwerking met u, van eenmalige tot langdurige en structurele. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Vincent van Munster op 06 14470977.

Nieuwe Sponsors

Stichting Philia is zeer veel dank verschuldigd aan onze sponsors. Hun bijdrage in geld, goederen, diensten en inzet van materieel en/of menskracht is buitengewoon.

Nieuwe sponsors 2016:

OranjeFonds logo
gemeente haarlemmermeer

Rabobank logo

nijhof wooncentrum

dewoonzaken

fairlane headhunters

Contact gegevens

T.: 0252 865 616

M.: info@stichtingphilia.nl
W.: www.StichtingPhilia.nl

Boekanierlaan 2
2132 TA  Hoofddorp
KvK te Amsterdam nr.: 62188216
BTW nr. 820.355.744

Winst van onze activiteiten word volledig ingezet voor het algemeen belang. Stichting Philia zal zich voor minstens 90% inzetten voor het algemeen belang. Daarnaast heeft de stichting (primair) geen commerciƫle activiteiten. Als er mogelijk op een activiteit winst wordt gemaakt is die activiteit van bijkomende aard en zal de winst van die activiteit volledig worden ingezet voor het algemeen belang.