Project BioSoepi, de gezonde verbinding!

BioSoepi.nl (lunchroom geopend op 1 september 2016) is een uniek project met unieke medewerkers.

BioSoepi.nl  is een uniek project met unieke medewerkers. Bij lunchroom BioSoepi werken naast ons professionele horecateam TALENTEN met een beperking in de voorbereiding, keuken en de bediening. Onze sappen, smoothies en soepen worden allemaal vers bereid. We gebruiken veel biologische producten (ook uit de eigen volkstuin), hebben oog voor lokale producten en letten goed op de seizoenen.

BioSoepi.nl: ontmoeten en verbinden.

Wij verbinden deelnemers en buurtbewoners met elkaar door het opzetten en onderhouden van een volkstuin in Nieuw Vennep waar wij groenten en kruiden kweken. Daarnaast kunnen buurtbewoners bij BioSoepi.nl Café sappen, smoothies en soepen komen eten. Het BioSoepi.nl Café is gevestigd in Ontmoetingscentrum Nieuw Vennep van Stichting Maatvast.

BioSoepi op locatie

Onze gezonde sappen, smoothies en soepen laten we graag aan iedereen proeven, ook buiten het Ontmoetingscentrum. Bedrijven in de Haarlemmermeer kunnen online gerechten bestellen via de webshop van BioSoepi, deze worden op locatie bezorgd. Zo kan BioSoepi iedereen een gezonde boost geven!

Talenten BioSoepi

De unieke TALENTEN van BioSoepi.nl krijgen een prominente rol in het project, uiteindelijk heeft Stichting Philia dit project voor hen ontwikkeld. Ze verdienen een kans om midden in de samenleving te staan en wij kunnen veel van hen leren. In de loop van het eerste jaar van het project willen we een vast team van deelnemers selecteren om hen een duurzame tijdsbesteding te kunnen bieden, op weg naar betaald werk.

Mede mogelijk gemaakt door:

Oranje Fonds logo

Heeft u een Volkstuin in de Haarlemmermeer?

Doneer wat u overhoudt op uw volkstuin aan Project BioSoepi.nl, de groene verbinding! Wij komen graag bij u langs! In ruil voor een heerlijke biologische maaltijd soep. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag. Wij zijn te bereiken op 0252 865 616. Uiteraard ben ik meer dan bereid om onze projecten mondeling te komen toelichten.

Zoek jij een leuke dagbesteding?

of ken je iemand die op zoek is naar een leuke dagbesteding in Nieuw-Vennep? Hou je van eten en gezelligheid? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Lees meer >>

Leergang Sociaal Ondernemen Nyenrode

NyenrodeLogo300dpi