Oogvoorvriendschap

Wij gaan de strijdt aan met het alleen zijn door het aanreiken van een totaalpakket: een online platform in combinatie met persoonlijke begeleiding en activiteiten. We ontwikkelen een Utrechtse aanpak samen met het Buurtteam en Power by Peers.

Het project is 3-delig:

OogvoorVriendschapGroepsverband: eventementen
Wij bieden leuke activiteiten en evenementen die onze leden kunnen ondernemen. Alle evenementen staan ook op OogvoorVriendschap.nl, dus leden kunnen zich eenvoudig aanmelden. In een ontspannen sfeer andere mensen ontmoeten en nieuwe vrienden maken staan voorop. Voor elke event maken wij een eigen groep op het platform. Alle deelnemers van het event zullen hier in staan. Je kunt elkaar dus makkelijker terug vinden.

Online: Online platform
Iedere deelnemer aan het project ‘OogvoorVriendschap’ krijgt ook een lidmaatschap op OogvoorVriendschap.nl. De insteek van OogvoorVriendschap.nl is vriendschap. Via de website kunnen deelnemers een eigen profiel aanmaken, andere deelnemers zoeken op interesses, berichten aan elkaar sturen en met elkaar in discussie gaan.

Persoonlijk: vriendschapscoach
Wanneer een deelnemer zich aanmeldt op het platform bieden wij waar nodig een Vriendschapscoach. De coach helpt bij het opstellen van het profiel en helpt deelnemers op weg met het leggen en onderhouden van contacten via het platform.

Wilt u op de hoogte blijven van alle activiteiten en nieuws rondom OogvoorVriendschap?

Is OogvoorVriendschap iets voor uw organisatie en/of leden? Wilt u meedenken of mensen helpen met hun zoektocht naar vriendschap? Uw evenementen plaatsen? Meld u dan aan via dit formulier en laat uw gegevens achter. U zult dan opgeslagen worden in het e-mailbestand van Stichting Philia.

Geazocht: Vriendschapscoach Utrecht

Vacature vriendschapscoach