Nieuw: de BioExpress

Om tal van redenen kunnen mensen met een beperking de aansluiting met de maatschappij missen, ze zitten thuis, voelen zich eenzaam en hebben niet veel zelfvertrouwen.

Ieder mens heeft een beperking, maar ook een talent.

Dit was voor Stichting Philia alle reden om in samenwerking met het Oranje Fonds, Zorg en Zekerheid in 2016 het project BioSoepi te lanceren. Bij BioSoepi werken TALENTEN met een beperking in de voorbereiding, keuken en de bediening. Het doel van dit project is om deelnemers en buurtbewoners met elkaar te verbinden.

bioexpress

De ‘lunchroom’ in het Ontmoetingscentrum van Stichting Maatvast is een ideale plek om mensen te verbinden en om TALENTEN het vak te leren (erkend leerbedrijf). Wij zijn trots op wat wij hebben bereikt maar willen verder en een vervolgstap gaan zetten. Het verbinden van mensen blijft onze prioriteit, maar om onze TALENTEN uit de regio Haarlemmermeer de kans te bieden om zich verder te ontwikkelen willen wij nu een vervolg stap maken met het volgende deelproject:

‘De BioExpress’

De ‘BioExpress’ is een volledig uitgeruste foodtrailer waar door onze beste TALENTEN (h)eerlijke dagverse producten worden verkocht. Met de ‘BioExpress’ willen wij op markten, festivals, kantoorparken etc. gaan staan om iedereen in de Haarlemmermeer een gezonde boost te geven.

Renault Nieuwendijk steunt ons met een Kangoo, maar het opstarten en begeleiden van ‘de BioExpress’ kost veel tijd en geld. Wij kunnen onze ambitie(s) alleen waarmaken wanneer er voldoende financiële middelen zijn.

Beloningen

Hopelijk ben jij net zo enthousiast als wij over de BioExpress en heb je de mogelijkheid ons hierbij te helpen. Als je investeert help je niet alleen een onwijs toffe droom te verwezenlijken, je krijgt er altijd wat voor terug. Een lunch voor twee personen, (h)eerlijk sapje of we komen met de BioExpress de catering verzorgen voor jouw (bedrijfs)feest!

En uiteraard zijn alle donateurs en investeerders welkom op de opening van onze nieuwe BioExpress, waar je tegen de dankbare glimlach van onze TALENTEN zult aanlopen. En dat is simpelweg onbetaalbaar!

Wil jij onze droom, maar vooral die van onze TALENTEN laten uitkomen? Doe het nu, steun ons voor 25 juni, dan verdubbelt de gemeente Haarlemmermeer jouw bijdrage.

Doneer hier >>