Doneer aan Stichting Philia

Wilt u echt iets doen aan de eenzaamheid van mensen met een beperking? Bent u op zoek naar kleinschalige projecten, zodat u ook ziet wat er gebeurt en het plezier van de mensen kunt ervaren? Dan biedt de Stichting Philia u de mogelijkheid om te doneren. Stichting Philia kan alle activiteiten alleen uitvoeren dankzij de steun van zowel financiële sponsoren als sponsoren in natura. Stichting Philia heeft geen winstoogmerk en is afhankelijk van bijdragen van anderen. Uw steun wordt zeer op prijs gesteld en maakt het voor onze doelgroep mogelijk om nieuwe mensen te ontmoeten en samen te genieten. Wordt daarom donateur. Alle steun is waardevol!

Eenmalige donatie

Zeg NEE tegen eenzaamheid, zeg JA tegen Philia!

Draagt u Stichting Philia een warm hart toe? Er zijn veel manieren om aan Stichting Philia te doneren. Een online donatie waarderen we enorm! Groot of klein, elke bijdrage helpt ons om nog meer mensen met elkaar in contact te brengen. Alle kleine beetjes helpen ons met onderstaande resultaten!

• Bootcamp4Friends, de sportieve verbinding! Bootcamp4Friends, de sportieve verbinding!
  • Project BioSoepi, de gezonde verbinding! Project BioSoepi, de gezonde verbinding!
  • Samen op zoek naar vriendschap Samen op zoek naar vriendschap

Nieuwe Sponsors

Stichting Philia is zeer veel dank verschuldigd aan onze sponsors. Hun bijdrage in geld, goederen, diensten en inzet van materieel en/of menskracht is buitengewoon.

Nieuwe sponsors 2016:

OranjeFonds logo