Bootcamp4Friends, altijd gezellig!

Een nieuw Bootcamp concept, niet zozeer in de trainingsmethode, maar in het sociale concept: Bootcamp4Friends. Het idee hierachter is dat via onze bootcamp mensen met een beperking (tussen Wal en Schip)  andere mensen kunnen ontmoeten tijdens deze bootcamplessen.

Tijdens de bootcampsessies worden er in groepsverband en in koppels kracht- en balans oefeningen gedaan en hierdoor kunnen er ook nieuwe contacten gelegd worden. Daarnaast kunnen deelnemers ook na afloop contact met elkaar houden via het nieuwe online platform Vrienden4Vrienden.nl(in ontwikkeling) en bieden wij een persoonlijk traject met een ‘vriendschapscoach’, de coach ondersteunt bij het leggen en onderhouden van contacten.

PROEFLES AANVRAGEN

Ervaar de positieve bootcamp vibe en volg een gratis proefles. Voel hoe het is om samen met anderen lekker te sporten in de buitenlucht en samen het maximale uit jezelf te halen! Je eerste les is altijd gratis, dus meld je hier aan, en ervaar wat Bootcamp is. Geen verplichtingen! Bevalt de proefles? Wordt dan lid en ga onbeperkt buiten sporten.

Gezocht Shirtsponsor