Bij lunchroom BioSoepi in Nieuw-Vennep, een project van stichting Philia, werken TALENTEN met een beperking in de voorbereiding, keuken en de bediening. Onze sappen, smoothies en soepen worden vers bereid van het lekkerste groente en fruit.

Gezocht: Talent(en) voor bediening bij lunchroom BioSoepi

Gezocht: Talent(en) voor bediening bij lunchroom BioSoepi

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste medewerker bediening (6 á 14 uur per week). We passen je taken aan op jouw wensen en mogelijkheden.

Taken:

• Werkt in de lunchroom samen met de andere TALENTEN;
  • Voert werkzaamheden uit in bediening en keuken;
  • Draagt mede zorg voor schone en gezellige lunchroom.

Wij vragen een enthousiaste vrijwilliger die:

• Van gezelligheid houdt;
  • het leuk vinden om mensen te ontvangen en te bedienen.

Wij bieden:

• Een fijne werkplek waar ontmoeting hoog in het vaandel staat;
  • Een enthousiast en betrokken team;
  • Veel gezelligheid en je ontmoet veel nieuwe mensen.

Informatie en solliciteren:

Bij BioSoepi werken ongeveer 8 medewerkers met een afstand tot de arbeidsmarkt. Zij vormen het hart van het bedrijf. Een aantal van hen doet bij BioSoepi werkervaring op om uiteindelijk door te stromen naar een reguliere baan. Anderen vinden bij BioSoepi arbeidsmatige dagbesteding of lopen voor kortere tijd stage. Lijkt het jou leuk om in onze lunchroom te werken, in de bediening te staan of in de keuken te werken? Stuur ons dan een mailtje: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel 0614470977.

Een persoonlijk, gezond en zeer origineel cadeau sturen was nog nooit zo makkelijk. Met het speciale sapje van lunchroom BioSoepi scoor je zeker weten punten!

valentijn3

De (h)eerlijk sap wordt dagvers gemaakt door de TALENTEN van BioSoepi. Verzenden gebeurt in onze speciale hart fles "Love" (300ml). Indien gewenst ook met een speciale schriftelijke boodschap van u op de door u gekozen datum verzonden.

Uit diverse reacties blijkt dat men dit een zeer origineel cadeau vindt. Daarnaast is de sap super lekker en gezond !

Steun BioSoepi en ontvang een origineel en gezond cadeau!

- Doneer 10,- euro aan Stichting Philia en wij bezorgen dit unieke cadeau op op de door u gekozen datum - ook anoniem! Met een donatie helpt u bijvoorbeeld de talenten van BioSoepi op een onvergetelijk dagje uit.

Alleen mogelijk in Nieuw-Vennep en Hoofdorp. Kaart en/of rozen erbij? Ook dat is mogelijk! Bel 0252 865 202 en vraag naar de mogelijkheden.

Eenmalige donatie

BioSoepi, de gezonde verbinding.

Bij lunchroom BioSoepi, een project van stichting Philia, werken TALENTEN met een beperking in de voorbereiding, keuken en de bediening. Onze sappen, smoothies en soepen worden vers bereid van het lekkerste groente en fruit. We gebruiken veel biologische producten (ook uit de eigen volkstuin), hebben oog voor lokale producten en letten goed op de seizoenen. Het doel van dit project is om deelnemers en buurtbewoners met elkaar te verbinden. www.BioSoepi.nl

Gezocht: vrijwilligers voor Lunchroom BioSoepi

Ben jij degene die dienstverlenend is ingesteld en van koken en bakken houdt? Dan zijn wij op zoek naar jou. Lees meer >>

Wil jij jouw Valentijn verrassen met een originele en gezonde verassing? Met een Valentijns soep en/of sapje van lunchroom BioSoepi scoor je zeker weten punten!

valentijnsdag flesOptie 1) Valentijnssap
Geen bonbons en rozen dit jaar, maar een heerlijke sapje van BioSoepi. Maak deze Valentijnsdag echt speciaal met deze romantische en gezonde verrassing en je komt gegarandeerd in de stemming.

Optie 2) Valentijnssoep (1 liter)
Ben jij geen held in de keuken maar wil je wel je Valentijn verrassen met een gezonde treat? Vergeet een uitgebreid, ingewikkeld diner. Met onze speciale Valentijnssoep- Tomato Love - maak jij niet alleen je partner maar ook jezelf heel erg blij!

Steun BioSoepi en ontvang een cadeau voor jouw Valentijn!

- Doneer 15,- euro aan Stichting Philia en wij bezorgen dit unieke cadeau op jullie Valentijnsdag - ook anoniem! Met een donatie helpt u bijvoorbeeld de talenten van BioSoepi op een onvergetelijk dagje uit.

Alleen mogelijk in Nieuw-Vennep en Hoofdorp. Valentijnskaart en/of rozen erbij? Ook dat is mogelijk! Bel 0252 865 202 en vraag naar de mogelijkheden.

Eenmalige donatie

BioSoepi, de gezonde verbinding.

Gezocht: vrijwilligers voor Lunchroom BioSoepi

Net als in 2015 en 2016 organiseert Stichting Philia voortgekomen uit het eerdere initiatief DatingAssistent.nl (ook bekend van het BNN programma the Undateables), in het kader van de actie NL Doet van het Oranjefonds, ook dit jaar een Ladiesday in Hoofddorp.

Op zaterdag 11maart brengen wij dames met een lichamelijke,visuele en (licht) verstandelijke beperking of (NAH) tussen de 20 en 50 jaar met elkaar in contact. Tijdens de Ladiesday bezorgen wij hun een onvergetelijke dag met een High Tea en behandelingen door een enthousiast team van kappers, visagisten en nagelstylisten.

Wij zijn nog op zoek naar vrijwilligers die onze dames willen stylen. Heeft u misschien een uurtje tijd om onze dames een fantastische middag te geven? Dan horen wij het graag? Meer weten en/of aanmelden? Bel of stuur een bericht aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.?

Zie foto impressie Ladiesday 2016

Gezocht: vrijwilligers voor Lunchroom BioSoepi

Bij lunchroom BioSoepi, een project van stichting Philia, werken TALENTEN met een beperking in de voorbereiding, keuken en de bediening. Onze sappen, smoothies en soepen worden vers bereid van het lekkerste groente en fruit. We gebruiken veel biologische producten (ook uit de eigen volkstuin), hebben oog voor lokale producten en letten goed op de seizoenen. Het doel van dit project is om deelnemers en buurtbewoners met elkaar te verbinden daarnaast helpen wij onze TALENTEN zich naar vol vermogen te ontplooien. Lees meer >>

Eenmalige donatie

Via maandelijkse netwerklunches met beroepskrachten en inwoners wordt het netwerk in de wijk blijvend versterkt en wordt de voortgang met betrekking tot de ambities besproken. De Netwerklunch 'Meer voor elkaar' op 12 januari was een hele goede bijeenkomst en de vele deelnemers waren enthousiast over de broodjes en soep van BioSoepi.

Allemaal bedankt voor jullie komst.

Oprichter van Stichting Philia, Vincent van Munster, heeft van Start Foundation een beurs gekregen om deel te nemen aan de Leergang Sociaal Ondernemen op Nyenrode. Het doel is om het businessmodel van BioSoepi zodanig te ontwikkelen dat er betaalde arbeidsplaatsen voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt zullen ontstaan.

Leergang Sociaal Ondernemen

Met de Leergang Sociaal Ondernemen biedt Nyenrode Business Universiteit de succesvolle maatschappelijk ondernemer precies wat nodig is om deze uitdagingen aan te gaan. Door middel van theoretische, praktische en persoonlijke verdieping biedt de leergang handvatten om de onderneming een stap verder te brengen. Op het niveau van bedrijfsvoering en persoonlijk leiderschap. En uiteraard door bijzondere ontmoetingen met vakgenoten op niveau.

Lees meer: http://www.executiveeducation.nl/vakinhoudelijke-programmas/programmadetails/leergang-sociaal-ondernemen.html