Gezocht: Talent(en) voor bediening bij lunchroom BioSoepi

Bij lunchroom BioSoepi in Nieuw-Vennep, een project van stichting Philia, werken TALENTEN met een beperking in de voorbereiding, keuken en de bediening. Onze sappen, smoothies en soepen worden vers bereid van het lekkerste groente en fruit.

Gezocht: Talent(en) voor bediening bij lunchroom BioSoepi

We gebruiken veel biologische producten (ook uit de eigen volkstuin), hebben oog voor lokale producten en letten goed op de seizoenen.

Gezocht: Talent(en) voor bediening bij lunchroom BioSoepi

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste medewerker bediening (6 á 14 uur per week). We passen je taken aan op jouw wensen en mogelijkheden.

Taken:

• Werkt in de lunchroom samen met de andere TALENTEN;
  • Voert werkzaamheden uit in bediening en keuken;
  • Draagt mede zorg voor schone en gezellige lunchroom.

Wij vragen een enthousiaste vrijwilliger die:

• Van gezelligheid houdt;
  • het leuk vinden om mensen te ontvangen en te bedienen.

Wij bieden:

• Een fijne werkplek waar ontmoeting hoog in het vaandel staat;
  • Een enthousiast en betrokken team;
  • Veel gezelligheid en je ontmoet veel nieuwe mensen.

Informatie en solliciteren:

Bij BioSoepi werken ongeveer 8 medewerkers met een afstand tot de arbeidsmarkt. Zij vormen het hart van het bedrijf. Een aantal van hen doet bij BioSoepi werkervaring op om uiteindelijk door te stromen naar een reguliere baan. Anderen vinden bij BioSoepi arbeidsmatige dagbesteding of lopen voor kortere tijd stage. Lijkt het jou leuk om in onze lunchroom te werken, in de bediening te staan of in de keuken te werken? Stuur ons dan een mailtje: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel 0614470977.