Gezocht: Horeca adviseur / Meewerkende Coördinator

Wil jij je horeca ervaring in de praktijk brengen bij een ondernemende stichting? Heb je affiniteit met mensen met een beperking en wil je samen met ons de lekkerste soep van Nederland maken? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie zijn wij?

Bij Lunchroom BioSoepi, een project van stichting Philia, werken onze talenten met een beperking vrijwillig in de voorbereiding, keuken en de bediening. Lunchroom BioSoepi is geopend op donderdag en vrijdag in ’t Ontmoetingscentrum in Nieuw-Vennep.

vrijwilligersdag2018BioSoepi

BioSoepi is biologisch geïnspireerd en gebruikt zo veel mogelijk lokale en seizoensgebonden producten. Het doel van dit project is om onze talenten en buurtbewoners met elkaar te verbinden om op die manier sociaal isolement te voorkomen en bestrijden. Wij zijn trots op wat wij hebben bereikt, maar willen een vervolgstap gaan maken. Onze talenten verder laten ontwikkelen en de lekkerste soep van Nederland maken. Zie jij het als een uitdaging om BioSoepi samen met een enthousiast team naar een hoger level te tillen?

Wij zoeken:

Een vrijwilliger met leidinggevende capaciteiten die passie heeft voor mensen, weet wat werken in de horeca inhoudt, gastvriendelijk is en onze talenten/en project kan laten groeien. Uren in overleg.

Wij vragen:

• Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring in de horeca;
  • Ruime kennis van HACCP-beleid;
  • Verbindend en probleemoplossend vermogen.

Ben je daarnaast:

• Resultaatgericht met een commerciële instelling;
  • Proactief, representatief en initiatiefrijk;
  • Enthousiast, stressbestendig en flexibel.

Takenpakket :

• Structuur aanbrengen in de organisatie en op de werkvloer,
  • Werkprocessen binnen de organisatie verbeteren;
  • Recepturen verbeteren en vernieuwen;
  • Adviseren over organisatievoering.

Wij bieden:

• Bruisende nieuwe werkomgeving met de meest enthousiaste talenten van Nederland;
  • Veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling;
  • Informele, open en prettige werksfeer.

Reageren

Heb je nog vragen of neem jij graag de leiding en deins je er niet voor terug om een team aan te sturen? Bel Vincent van Munster op 06 14470977.