Collectanten voor OranjeFonds Collecte gezocht! Wie helpt ons?

Van 22 t/m 26 mei is de Oranje Fonds Collecte. Stichting Philia doet dit jaar voor de 2e keer mee aan deze collecte. De helft van de opbrengst is voor onze stichting en haar projecten. collecte 2018Vorig jaar hebben we met veel enthousiaste vrijwilligers en leden ruim 1.100 euro gecollecteerd. Wat een prachtig resultaat!

We hebben nu weer hetzelfde doel: de opbrengst van 2018 wordt gebruikt voor het bekostigen van nieuwe activiteiten in Nieuw-Vennep zoals de wandelclub, mannendag en Ladiesday. Wij collecteren in Nieuw-Vennep-Oost, -Zuid, -Welgelegen en Wilheminahoeve en proberen zoveel mogelijk straten te lopen.

We hebben al een groot aantal leden benaderd om ons te helpen. Helaas hebben we ook een paar afzeggingen ontvangen. Wie helpt ons mee om het resultaat van vorig jaar te overtreffen? Laat het ons weten met een berichtje via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of een belletje.